neděle 12. ledna 2020

Blog Vánoční pohody a nebo taky ne ...


Všichni moji přátelé posílají na FB krásná přáníčka do nového roku a i já každoročně připravovala nějaké pěkné PFko. V současnosti na to nemám ani sil, ani nálady i když bych samozřejmě ráda všem srdečné Pour féliciter 2020 poslala 😊.

Letošní rok byl pro mě i moje holky opravdu na Renaulta, slušně napsáno. Jak jsem již v jednom příspěvku napsala Poldička má zjištěný nádor na mozkovém kmeni a pomalu odchází. Novinkou je, že Karkulka, po banálním úraze na obraně, který zpočátku nevypadal vážně, má a to jsem ještě nikde nepsala, parciální rupturu vazu a je po operaci. Pepinka nemá nic, jen neustále blbou náladu.

Pořád si myslím, že tam nahoře je někdo,kdo mě nemá rád, ale na druhou stranu musím objektivně  připustit, že hůř pořád ještě může být.

Poldička sice vypadá jako malé nebo spíš velké strašidýlko a z kdysi statné feny toho moc nezbylo, jen její stále laskavá a radostná povaha, která mě učí, že štěstí není v IPO3, ale v každém společně prožitém dni a v každé, s míčkem pískáčkem, absolvované společné procházce. Jsem vděčná osudu a péči Veteriny Skalka a MVDr. Renatě Kvapilové, že nám dopřávají dny navíc, možná jsou to v současnosti už i měsíce navíc, oproti původnímu předpokladu. A i když je diagnoza neúprosná a konec neodvratný, dělám co mohu, aby byl bezbolestný a veselý a zatím se mě daří konec oddalovat.















Karkulka je po úspěšné, tedy doufám, že úspěšné operaci ve Vetcentru Stodůlky a doufám, že díky šikovným operačním rukám MVDr. Duchka a rehabilitační equilibritice MVDr. Kvapilové bude na jaře skákat nejenom přes kaluže, ale i přes překážky na cvičáku. Na druhou stranu i přes to, že normálně je trochu Kravulka a dokáže si  okousat i ochranný límec a sežrat postroj, tak stehů v noze se nedotkla. 

Snad nám lednový kontrolní RTG přinese nějakou dobrou zprávu, protože se jinak budu obávat, že další "Jak na Nový rok, tak po celý rok"  bych už nedala....


  
Josefa je náš věčně naštvaný domácí skřet (všimněte si, že nepíšu skřítek), kterého mě jistě poslala Pralinka, abych na ní nikdy nezapomněla. Skřet má jedinou výhodu a to, že se kamarádí s domácím strašidýlkem Polinkou a pošahanou Kravulkou i když z jejich strany v tom vidím vypočítavost, protože skřet jí pomalu a jídlo mu lze poměrně rychle sebrat. Kravule vyvinula metodu, jak narvat hlavu s límcem do přepravky pro malé skřety, kam ukrývám jídlo a to sežrat a hlavu vytáhnout bez porušení.

Takže aspoň doma vládne pohoda, takřka vánoční 😀😉


P.S.Fotografie jsou pouze pro otrlé a vím,že spousta čtenářů mého příspěvku mě bude litovat, ale psi naštěstí žijí přítomností a Poldička neví jak vypadá a nezná svoji diagnozu a já jsem ráda, že ty společné chvíle ještě máme, takže na  lítost není  čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pepina lvem salonů aneb jak se kalila ocel

  Ti co ná s znají, vědí o čem mluvím, ti co nás neznají mohou jen doufat, že nás nás někde zahlédnou. Pepina je specifický druh brabantík...